Subject: N26922: NOTAM A1228/25 väljastatud (ID:26922)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 09:25:13 +0300

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 26922 alusel, mis saabus meile 08-04-2025 
06:15, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A1228/25
(A1228/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/090/5839N02535E009 A)EETT 
B)2504140600 C)2504181500 D)DAILY 0600-1500 E)TEMPO RESTRICTED AREA 
EER2156UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WITHIN AREA: 
584708N 0253732E - 584547N 0254516E - 583127N 0253615E - 583202N 0252556E - 
584708N 0253732E EXCLUDING TEMPO SEGREGATED AREA EETSA21 NURMSI. PERMISSION 
FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5912 4911, ALTERNATIVE 
TEL +372 5650 2880. F)SFC G)FL090)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.